نیدو NIDO (که به صورت Nido هم نوشته می شود) یک نام تجاری برای شیر خشک های تولید شده توسط نستله “Nestlé” است که در سال 1944 به مردم معرفی شد. این شرکت ادعا می کند که راه حل های تغذیه ای مناسب را برای هر مرحله از دوران کودکی ارائه داده اند.
متغیرهای مختلف شامل شیری که به کلی خشک شده است به جای شیر رویه گرفته یا نیمه خامه ای غنی با ویتامین های A و D منبع خوب کلسیم است. محصولات توصیف شده در وبسایت nestlenido.com شامل نیدوفورتیفیکادا (در زبان اسپانیایی به معنی مستحکم)و مدل بدون چربی نیدو وان پلاس (Nido 1+)، غنی شده با فیبر پریبیوتیک برای کودکان فراتر از دوران کودکی است. این شیر داری دارای طعم کرمی است و کالری بیشتری نسبت به انواع کم چرب آن است.
نستله عنوان می کند که محصولات نیدو برای کودکان زیر یک سال مناسب نیست. اگر چه هیچ توصیه سنی وجود ندارد اما بازاریابی برای کودکان بیش از 3 سال با برچسب “شیر مغذی غنی شده برای رشد کودکان” صورت میگیرد. نیدو با مواد مغذی اضافی که در شیر یافت می شوند غنی شده است و گفته می شود که حاوی بیش از بیست ماده ضروری برای رشد کودک می باشد.
نیدو | NIDO
هیچ محصولی یافت نشد.