دستمال مرطوب بیول Biol مدل Chamomilla Recutita

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: 6264707004271

توضیحات محصول

دستمال مرطوب بیول Biol مدل Chamomilla Recutita

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش دور چشم بیول Biol، حاوی عصاره گیاهی بابونه با خاصیت ضد قرمزی و سیاهی دور چشم میباشد که تمام آلودگی ها، چربی و مواد آرایشی (حتی ضد آب) را با یک حرکت پاک کرده و باعث طراوت پوست می گردد و پوست را کاملا تمیز نموده و احساس سنگینی در پوست ایجاد نمیکند.

بدون قرمزی و سیاهی دور چشم

پاک کننده آرایش چشم

حاوی ویتامین E و B5

فاقد الکل و پارابن

بدون حساسیت

تعداد: 10 عدد

عصاره بابونه

محصول کشور ایران

بارکد: 6064707004271

طریقه مصرف:

لیبل چسبی را به آرامی برداشته، لبه دستمال را با انگشت گرفته و دستمال را بیرون بکشید. به آرامی دستمال را روی صورت و چشم ها بکشید (نیازی به آبکشی ندارد). سپس لیبل را به آرامی به جای اولیه برگردانید تا از خشک شدن محتویات بسته جلوگیری شود.

ترکیبات:

منسوج نبافته، گلیسریل کوکوات، دایمتیکون، کاپریلیک، ستیل پالمیتات، سیتریک اسید، عصاره کالاندولا، عصاره آلوئه ورا، عصاره کاملیا، آلانتویین، عصاره بابونه، جینسینگ، تیلیا کورداتا، روغن آرگان، روغن آووکادو، ستوستریل، فنوکسی اتانوا، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی.

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را بنویسید برای “دستمال مرطوب بیول Biol مدل Chamomilla Recutita”

شما می‌توانید ویدئو یا عکس‌های محصولی که از اروندکالا خریداری فرمودید را آپلود و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید اگر دیدگاه خود را همراه با عکس یا فیلم از محصولی که خریداری کرده اید ثبت کنید، برای خرید بعدی شما کدتخفیف اروندکالا ارسال خواهد شد.