کرم دست و صورت بیول Biol مدل White Bean
DSC_1176DSC_1177

کرم دست و صورت بیول Biol مدل White Bean

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: 6264707004646

توضیحات محصول

کرم دست و صورت بیول Biol مدل White Bean

پروتئین رسان به پوست های خشک و تخریب شده

احیا و استحکام بخشیدن به بافت پوست

حاوی عصاره لوبیای سفید و شی باتر

وزن: 250 میلی لیتر

محصول کشور ایران

بارکد: 6264707004646

توضیحات بیشتر:

کرم دست و صورت بیول Biol مدل دمیج کنترل،حاوی عصاره لوبیای سفید و شی باتر  و سرشار از ویتامین B3 ، پتاسیم ، سدیم، کلسیم، آهن، پروتئین، فیبر و کلاژن است. کرم دست و صورت بیول معنایی جدید در احیا و استحکام بخشیدن به بافت پوست میباشد. لوبیای سفید و شی باتر منابع بی مثال مواد معدنی، کلاژن میباشند که بهره گیری از این منابع ، استحکام بی مثال پوست را خلق مینماید. کلاژن نوعی پروتئین است حاوی اسید آمینه میباشد که نقش بسیار مهمی در ساختار پوست دارد.فیبر تاثیر ترمیمی کامل و پتاسیم و سدیم استحکام بر روی بافت پوست را تضمین مینماید که در کنار تزریق نیاسین و پروتئین به پوست، کامل ترین ترکیب احیا کننده میان بافت های به شدت آسیب دیده و تخریب شده مهیا گردیده است.

نحوه مصرف:

ماساژ 10 ثانیه ای این کرم بر روی پوست تمیز جهت جذب مواد مغذی و بافت کرم بر روی پوست کفایت می نماید. استفاده بعد از هر استحمام و یا استفاده از پاک کننده های آرایشی توصیه می گردد.

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را بنویسید برای “کرم دست و صورت بیول Biol مدل White Bean”

شما می‌توانید ویدئو یا عکس‌های محصولی که از اروندکالا خریداری فرمودید را آپلود و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید اگر دیدگاه خود را همراه با عکس یا فیلم از محصولی که خریداری کرده اید ثبت کنید، برای خرید بعدی شما کدتخفیف اروندکالا ارسال خواهد شد.