چگونه میتوانم به اروندکالا اعتماد کنم؟
فروشگاه اینترنتی اروندکالا از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه بررسی ،مشاوره و فروش آنلاین محصولات غذایی و بهداشتی آغاز کرده است.
علاوه بر این فروشگاه اینترنتی اروندکالا دارنده نماد اعتماد دیجیتال است که از سازمان صنعت ، معدن و تجارت به کسب و کارهای اینترنتی دارنده شرایط داده میشود. ( لوگو و اطلاعات در این مورد در پایین وب سایت قرار داده شده است)
امروزه با فعالیت در شبکه های اجتماعی براحتی میتواند راجع به یک محصول ، برند و حتی کم و کیف فعالیت های یک شرکت و فروشگاه اینترنتی اطلاعات بسیاری به دست آورد.
فروشگاه اینترنتی اروندکالا نیز از این قاعده مستثنی نیست ، ما با فعال بودن در شبکه های مختلف اجتماعی نظیر اینستاگرام ، فیسبوک ،توییتر و گوگل+ سعی در معرفی خدمات و محصولات خود داشته ایم ، از این رو کاربران نیز تجربه خرید خود را در صفحه ما در شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارند.
به صفحه اینستاگرام ما سر بزنید و نظرات دیگر کاربران را در مورد محصولات و خدمات ما جویا شوید ، علاوه بر این میتوانید از تخفیف ها ، جشنواره ها و … اروندکالا باخبر شوید.
اگر همچنان برای خرید از فروشگاه اروندکالا تردید دارید با ما تماس بگیرید.
شماره تماس :۰۶۱۵۳۲۲۵۲۲۶
پیامک: 10001150716863
آدرس ایمیل : arvandkala.co@gmail.com
امیدوارم تجربه خوبی از خرید از فروشگاه اینترنتی اروندکالا داشته باشید : )
نحوه حمل و نقل و تحویل کالا به چه صورت است؟
ارسال پستی: معمولترین روش ارسال سفارشات توسط پست جمهوری اسلامی ایران است.
که به دو روش پست سفارشی (عادی) و پست پیشتاز (اکسپرس) صورت میگیرد.
- سفارشاتی که با روش “پست سفارشی” ارسال می گردد از نوع “عادی” هستند که معمولا پس از طی سه الی شش روز کاری به دست مشتری میرسد.
- سفارشاتی که با روش ” پست پیشتاز” ارسال می گردد از نوع “مرسولات اکسپرس” هستند که معمولا پس از طی دو الی سه روز کاری به دست مشتری میرسد.
- پس از ارسال کالا متعاقبا کد پیگیری “رهگیری” مرسوله برای مشتری پیامک و ایمیل میشود یا مشتریان میتوانند از حساب کاربری خود در سایت کدرهگیری مرسوله خود را مشاهده نمایند.
- خریدار موظف است آدرس و مشخصات خود را به صورت دقیق در سیستم ثبت کند و اروندکالا موظف است اطلاعات دریافتی را عینا در مرسوله درج کند. در صورت اشتباه بودن آدرس یا تغییر آدرس و برگشت خوردن مرسوله اروندکالا مسئولیتی در قبال تحویل مرسوله به مشتری ندارد.
- در صورتی که سفارش مشتری به دلیل ( پیدا نشدن آدرس ، اشتباه بودن آدرس ، عدم حضور مشتری در مقصد…) برگشت خورده شود ، مجددا هزینه پستی از مشتری اخذ میشود سپس سفارش مشتری مجددا ارسال میشود.
- در صورت تمایل مشتری این امکان وجود دارد که مرسوله از روش « کرایه در مقصد » ارسال شود.
چگونه مطمئن شوم کالای من اصلی است؟
تمامی کالای موجود فروشگاه اینترنتی اروندکالا اصلی و اورجینال است همچنین همه محصولات قرار داده شده در فروشگاه طی ۷ روز تضمین کیفیت دارند.
درصورتی که محصول دریافت شده توسط مشتری غیراصل باشد و این مساله ثابت گردد ، مشتری حق دارد بدون هیچ قید و شرطی کالا را به فروشگاه اروندکالا عودت دهد.
چگونه مطمئن شوم تاریخ مصرف محصول نگذشته؟
بسته به نوع محصول تاریخ مصرف کالاها متفاوت است. ما سعی کرده ایم تا آنجا که امکانش وجود داشته باشد در قسمت توضیحات هرمحصول تاریخ انقضای آن را ذکر کرده باشیم.
اما روال کلی اروندکالا به شرح زیر است:
– محصولات آرایشی و بهداشتی اعم از صابون ، شامپو ، روغن های گیاهی ، لوسیون و … بین شش ماه تا 3 سال تاریخ انقضا دارند.
– محصولات خوراکی اعم از قهوه ، کاپوچینو ، شکلات ، شربت ، شیرخشک ، چای و … بین ۴ ماه تا 1سال تاریخ انقضا دارند.
– در صورتی که تاریخ انقضای محصول از موعد گفته شده کمتر باشد قبل از ارسال این مساله با مشتری هماهنگ میگردد.
– و درنهایت اگر تاریخ انقضای محصول دریافت شده توسط مشتری گذشته باشد بدون هیچ قید و شرطی مشتری میتواند کالا را عودت دهد و کلیه هزینه پرداختی به وی عودت داده خواهد شد.
نکته:
تاریخ تولید و انقضا همه محصولات بر حسب سال میلادی می باشد.
date products: تولید
date expiration : انقضا
بادرود و ادب: بسیارعالی و جامع ازبخش پرسش های متداول. باسپاس